Якщо Ви тільки зареєструвались у партнерській програмі HiLLARY або тільки плануєте співпрацю з нами, то рекомендуємо ознайомитись з даним відео, що допоможе Вам швидко та зручно розпочати отримувати дохід.

Ми зібрали перелік запитань та робочих моментів, які можуть виникнути. Якщо ви повністю ознайомитесь з цією інформацією, то у вас не залишиться запитань, а наша співпраця буде ефективною при мінімальних витратах часу і швидкому вирішенні можливих проблем.

Перед пошуком по сайту - спробуйте знайти необхідну інформацію в одному з найпоширеніших запитань-відповідей нижче.

Загальні питання

  • Що таке партнерська програма HiLLARY?

    Партнерська програма HiLLARY - це мережа партнерів, що працюють з оплатою за виконану дію по моделі CPA (cost-per-action). Партнер отримує винагороду за цільову дію на сайті рекламодавця, в даному випадку - за виконане замовлення зроблене за посиланням партнера.

  • Як це працює?

    Ви продаєте нашу продукцію за своїм партнерським посиланням і отримуєте виплату від суми замовлення.
    Система фіксує трафік та дії виконані за посиланнями партнерів. Таким чином система розподіляє кому та скільки коштів потрібно зарахувати, а також відображає деякі дані про замовлення у кабінеті партнера.

  • Це як дропшипінг?

    Так, але ми надаємо більше сервісу та підтримки, ніж типові дропшипінгові системи. А також тут Ви маєте справу з продукцією напряму від виробника, а не через посередників.

  • По яким цінам я маю продавати?

    По цінам на сайті з урахуванням діючих акцій та знижок. Виплата рахується від кінцевої суми замовлення.

  • Як створити своє партнерське посилання?

    Натисніть на стрілочку справа від поля ShortLink у вибраному офері. Згенероване посилання - це ваше партнерське посилання на головну сторінку сайту оферу.
    Детальна відеоінструкція:● Створення посилання на головну сторінку сайту● Як створити посилання на конкретну позицію чи категорію сайту

  • Як зробити замовлення?

    Розглянемо приклад, коли до вас звернулись і роблять замовлення. Ви уточнюєте у клієнта дані по доставці та метод оплати. Оформлюєте замовлення за своїм посиланням на сайті на адресу клієнта.● Якщо накладний платіж - обираєте накладний платіж. Замовлення приймається в обробку.● Якщо передоплата - наші менеджери або ви повідомляєте клієнту суму замовлення (з доставкою) і висилаєте йому реквізити для оплати замовлення. Актуальні реквізити є в партнерському чаті. Клієнт оплачує з коментарем - номером замовлення, скидає скріншот вам, а ви нам.
    Ми комплектуємо та відправляємо. Клієнт отримує замовлення - воно відмічається як виконане. Вам нараховується виплата.
    Детальна відеоінструкція: Як зробити замовлення

  • Що таке "офер"?

    Офер (оффер) - це ретельно пропрацьована пропозиція, що вирішує болі чи потреби клієнта та спонукає його до покупки.

  • Проблеми з реєстрацією

    ● Перевірте правильність введення електронної пошти, адже після реєстрації на неї вам прийде лист підтвердження. В деяких випадках він може потрапити в спам.● Дотримуйтесь рекомендацій введення паролю: від 8 до 30 символів, серед яких мінімум по одній маленькій та великій латинській літері, мінімум одна цифра та мінімум один із знаків @$!%*?&#/|\~<>^{}[]():;

Фінансові питання

  • За яких умов нараховується виплата?

    Виплата нараховується протягом тижня після того, як замовлення здійснене за Вашим партнерським посиланням перейшло в статус Принято. Це відбувається коли клієнт отримав своє замовлення і ми отримали за нього кошти.
    Отримання цього статусу з моменту створення замовлення може досягати 2 тижні. Це зв'язано з обробкою замовлення, комплектацією, доставкою та отриманням замовлення клієнтом.

  • Як проводиться виплата?

    Виплата проводиться щотижня за виконані замовлення зроблені за Вашим партнерським посиланням.

  • Є мінімальна сума виведення коштів?

    Мінімальна сума виведення коштів 500 грн. В середньому це виплата за 1-2 замовлення.

  • Як додати або змінити реквізити?

    Ваші платіжні дані партнери вводять особисто в своєму кабінеті партнера у розділі Платіжна система.
    Відеоінструкція

Доставка

  • Якими службами доставки відправляєте?

    ● По Україні - Укрпошта та Нова пошта● За кордон - Укрпошта.

  • Є накладний платіж?

    По Україні відправляємо накладним платежем або по передоплаті.

  • Відправляєте за кордон?

    Замовлення HiLLARY відправляються за кордон по повній передоплаті замовлення службою доставки Postex Service та у виняткових випадках Укрпоштою. Партнерська виплата нараховується від суми замовлення, яка не включає вартість доставки та можливе мито при отриманні замовлення.
    Дізнатись більше

  • Що якщо клієнт відмовиться отримувати посилку?

    Якщо клієнт відмовляється від замовлення - воно стає відміненим і повертається до нас, а Вам не нараховується виплата. При занадто великій кількості відмін - з партнера може зніматись виплата за виконані замовлення або блокуватись його партнерський кабінет.

Просування

  • Де взяти матеріали для просування? 

    Посилання на креативи знаходяться в вибраному офері в розділі Креативы. Також ми дозволяємо використовувати наш контент з офіційних акаунтів Instagram, але без використання брендових хештегів. При копіюванні публікації з наших акаунтів просто видаляйте з неї хештеги, які там вже є.
    Також Ви можете використовувати інформацію та контент опубліковані на офіційному сайті, в тому числі і відгуки.

  • Де можна здійснювати продажі?

    Дозволені джерела комунікації:● Соціальні мережі: таргетована реклама● Соціальні мережі: пабліки, ігри, додатки● Контекстна реклама● Мобільні додатки● Email розсилка● SMS розсилка● Мобільний трафік● Банерна реклама● Push – сповіщення● YouTube канали● Месенджери (Whatsapp, Viber, Telegram та інші)
    Заборонені джерела комунікації:● PopUp/Click Under● Дорвей-трафік● Контекстна реклама на бренд● Toolbar● Мотивований трафік● Фрод● Adult● Реброкеринг● Спам-розсилки

  • Які вимоги до сторінки в Instagram?

    ● Заборонено використовувати в назві акаунту у соціальних мережах найменування брендів з оферів партнерської програми (hillary, gregory mill) та похідними від них.● Забороняється використання аватару (фото профіля) такого як у офіційних акаунтів.● Заборонено робити масфоловінг з офіційних сторінок HiLLARY та з сторінок інших партнерів.● Дозволено робити масфоловінг по конкурентам, іноземна косметика, інші бренди, магазини, блогери.

  • Які вимоги до лендінгів партнерів?

    ● Дозволено створювати власні лендінги і прелендінги, при умові їх погодження з менеджером партнерської програми.● Заборонено використовувати в доменному імені назви брендів рекламодавців та похідні від них.● Заборонено використовувати брендові запити в SEO для просування сайтів.● Заборонено додавати в мета теги keyword= брендові слова та інші схожі і/або співзвучні слова.

  • Які вимоги до контекстної реклами?

    ● Заборонено використовувати брендові запити (назви брендів рекламодавців та інші співзвучні слова) у контекстній рекламі Google Adwords.● Заборонено створювати розумні компанії Google без виключення брендових запитів. Виплата за такі замовлення здійснюватися не буде! Саме тому, щоб зменшити ризики порушення цих правил - просимо додати до своїх рекламних кампаній мінус слова. Список мінус слів для оферу HiLLARY доступний у файлі Список мінус слів для контекстної реклами Hillary.

Технічні питання

  • Де переглянути статистику?

    Перегляд статистики відбувається у партнерському кабінеті вибравши пункт головного меню "Статистика". Для того, щоб відслідковувати свої конверсії (замовлення) перейдіть до статистики по конверсіям.

  • Є вигрузки товарів?

    Так, є. Ви можете налаштувати автоматичне завантаження списку товарів з повним описом, фото, даними про вартість та наявність товару на власний сайт або маркетплейс. Детальніше у розділі Вигрузки

  • Як використовувати піксель чи інші трекери?

    Ви можете встановлювати пікселі чи трекери на власні лендінги чи сайти. На сайті рекламодавця збір аудиторій зі своєї реклами можна здійснювати за допомогою партнерського посилання з використанням пікселя. Дізнатись більше

  • Надаєте свої лендінги для просування?

    У нас є лендінги, з якими вже можна працювати. Також по запиту можемо обговорити створення лендінгів спеціально під конкретні пропозиції.

  • Використання сторонніх трекінгових систем

    Наші партнери мають змогу підключити собі сторонні трекінгові системи, наприклад Keitaro, Voluum, Redtrack.Io.Натисніть, щоб перейти до інструкцій.

Реферальна програма

  • Чи можна приєднати партнера "під себе"?

    Можна запрошувати нових учасників до партнерської програми та отримувати пасивний дохід. Детальніше у розділі Реферальна програма

  • Обов'язково запрошувати інших?

    Не обов'язково, але таким чином можна отримувати пасивний дохід, а також дати шанс іншим також отримувати дохід від партнерської програми.

  • Це піраміда?

    Реферальна програма HiLLARY це не піраміда! Ви отримуєте дохід тільки від доходів тих учасників партнерської програми, яких запросили особисто Ви (які зареєструвались за Вашим посиланням).

  • Де знайти моє реферальне посилання для запрошення нових партнерів?

    Ваше посилання можна знайти партнерському кабінеті у вашому профілі в розділі Реферальна програма.

  • Де я можу побачити список запрошених мною партнерів?

    Список ваших рефералів можна знайти у розділі Реферали в головному меню партнерського кабінету.

  • Як контролювати виплати за реферальну програму?

    Виплати з ваших рефералів проводяться разом з виплатою за ваші замовлення. Переглянути суми можна у розділі статистики підпункті Реферали.

Для рекламодавців

  • Як почати продаж моїх товарів через партнерську програму HiLLARY?

    Ви пропонуєте свій продукт та ми обговорюємо % виплат. Якщо нас влаштовує взаємна співпраця - налаштовуємо інтеграцію з вашими системами та презентуємо його партнерам. Подати заявку можна тут.

  • Які базові умови співпраці?

    У вас має бути свій програміст для налаштування інтеграцій з вашого боку, а також менеджер, що консультуватиме партнерів по вашому оферу. Для успішного просування вашого оферу у вас має бути база контенту у різних форматах, який можуть використовувати партнери.

Якщо ви не знайшли тут відповідь на своє запитання, то зверніться за консультацією до менеджера партнерської програми.