У своїй комунікації ми використовуємо певні професійні та тематичні терміни. Рекомендуємо ознайомитись з ними, щоб не виникало запитань щодо того чи іншого не зрозумілого слова чи фрази.
Партнери, афіліати, вебмайстри, арбітражники
Партнери, афіліати, вебмайстри, арбітражники - ті хто працюють з партнерською програмою. Це можуть бути як люди без досвіду, так і спеціалісти з маркетингу та продажів. Вони розміщують рекламу в інтернеті та направляють трафік (користувачів) на товар рекламодавця, отримуючи комісію з кожного продажу.
CPA-маркетинг
CPA-маркетинг ("cost per action" у перекладі - "ціна за дію") означає, що компанія оплачує лише за конкретну дію, здійснену клієнтом (покупку).
Партнерський маркетинг
Партнерський маркетинг - різновид маркетингової діяльності, що передбачає просування свого продукту (товару чи послуги) партнеру (посереднику).
Користувач, юзер, клієнт
Користувач, юзер (з англійської "User" - "Користувач"), клієнт - людина, яка бачить в інтернеті рекламу, розміщену партнером, та виконує певну дію (покупку). Партнер залучає нових клієнтів, отримуючи винагороду за їх покупки від партнерської програми.
Партнерська програма (Affiliate Program), партнерська мережа (Affiliate Network)
Партнерська програма (Affiliate Program), партнерська мережа (Affiliate Network) - посередник між вебмайстром та рекламодавцем, який пропонує велику кількість офферів, матеріали та інфраструктуру для роботи вебмайстра. Деякі бренди можуть мати власну партнерську програму, що дозволяє працювати з напряму з брендом без посередників.
Рекламодавець (Advertiser)
Рекламодавець (Advertiser) - учасник системи, що продає свої товари чи послуги за схемою партнерського маркетингу. Часто рекламодавцем виступає партнерська мережа.
Оффер, офер, offer
Оффер, офер, offer - продукт (товар чи послуга), що рекламується. Часто дохід залежить не лише від того, як і де просувають офер, але й власне від самого оферу.
Білий оффер (White offer)
Білий оффер (White offer) - оффер, який успішно проходить модерацію у соцмережах (немає ризику бану).
Лід
Лід - цільова дія, виконана потенційним покупцем чи клієнтом, наприклад отримана заявка на сайті, формі або в особистих повідомленнях.
Конверсія
Конверсія - оформлене користувачем замовлення. Виплата нараховується за підтверджені конверсії, тобто коли клієнт оплатив (та забрав) своє замовлення (товар чи послугу).
Креатив, контент
Креатив, контент - текстові, графічні та відео матеріали, які використовуються для залучення нових клієнтів для здійснення конверсій (продажів).
Партнерське посилання, партнерський лінк
Партнерське посилання, партнерський лінк - це посилання на сайт рекламодавця, що містить унікальний ідентифікатор партнера, за яким система фіксує кому та скільки потрібно нарахувати виплату. Саме за цим посиланням повинні здійснюватись замовлення. Можна самостійно оформлювати замовлення на клієнта або ділитися цим посиланням з потенційними клієнтами.
Діплінк (deeplink)
Діплінк (deeplink) - посилання, яке спрямовує трафік на певну частину сайту, наприклад на конкретний продукт чи категорію продуктів.
Кейс (Case)
Кейс (Case) - опис дій, які вже були здійснені.
Лендінг (Лендос, Landing Page)
Лендінг (Лендос, Landing Page) - зазвичай односторінковий сайт, на якому описані переваги продукту, а також є заклик до покупки. На лендінг користувач переходить з рекламного оголошення.
Охоплення
Охоплення - показник кількості користувачів, які побачили публікацію чи рекламу за певний відрізок часу.
Хіти, кліки
Хіти, кліки - показник кількості кліків за партнерським посиланням.
Хости, унікальні користувачі
Хости, унікальні користувачі - показник кількості унікальних користувачів чи пристроїв, що здійснили клік за партнерським посиланням. Якщо користувач здійснить перехід наприклад з іншого браузеру чи пристрою, то він може бути зарахований як декілька хостів (унікальних користувачів).
Субакаунт, сабакаунт, Sub
Субакаунт, сабакаунт, Sub - інструмент для аналізу статистики та збирання інформації про дії користувачів.
Таргетинг (Targeting)
Таргетинг (Targeting) - точковий вибір цільової аудиторії під час запуску реклами.
Трафік (Traffic)
Трафік (Traffic) - відвідувачі (залежно від контексту - кількість відвідувачів), які перейшли на сайт за посиланням.
СТА (Call to Action)
СТА (Call to Action) - заклик до здійснення певної цільової дії (замовити товар, залишити заявку, написати в дірект, тощо).
CTR (ClickThroughRate)
CTR (ClickThroughRate) - співвідношення кількості переходів з реклами до загальної кількості її показів.
ROI (Return Of Investment)
ROI (Return Of Investment) - показник повернення інвестицій. Він демонструє співвідношення витрат на рекламу та отриманого від неї прибутку, вимірюється у %.
Лити (заливати)
Лити (заливати) - запускати рекламу на певний оффер. Лити в мінус - коли витрати на рекламу перевищують дохід з реклами.
Лити (заливати)
Лити (заливати) - запускати рекламу на певний оффер. Лити в мінус - коли витрати на рекламу перевищують дохід з реклами.