Співпраця з блогерами

Дана стаття містить в собі загальну інформацію про співпрацю з блогерами, адаптовану для роботи з партнерською програмою HiLLARY та спрямована на розвиток партнерів і їх успішну співпрацю з блогерами та інфлюенсерами.
Якщо ж Ви блогер, що шукає бренд для співпраці - напишіть нам та ми запропонуємо Вам найкращі умови співпраці.

  • Наталя Українець Менеджер партнерської програми HiLLARY

    Наталя УкраїнецьМенеджер партнерської програми HiLLARY

Реклама у блогерів є одним із ефективних методів просування бізнесу у соціальних мережах, а саме для збільшення кількості підписників акаунту та збільшення продажів. Зараз мова буде йти саме про Instagram, бо він є найбільш популярною соціальною мережею в Україні та майже кожен власник смартфону щодня хоча б один раз заходить туди.

З чого почати?

Перед будь-якою рекламою чи просуванням Вам необхідно підготувати власний аккаунт, що буде просуватись. Адже якщо він погано оформлений, якщо не зрозуміло що саме Ви пропонуєте клієнтам та контент з перших секунд не зацікавлює відвідувача, то будь-яка реклама буде марною. Якщо коротко, то Вам потрібно структурувати та чітко прописати тезисами інформацію про себе, тобто про бізнес, продукт чи послугу, що Ви пропонуєте. Також у профілі має бути мінімум 9-15 постів у стрічці. Це потрібно для того, щоб людина, що потрапить на Вашу сторінку бачила на весь екран (і трошки більше) публікації та розуміла, що це не абсолютно нова пуста сторінка. Стрічка на попередньому перегляді має виглядати приємно та естетично, без різких змін кольорів на превʼю-зображеннях.

Коли у Вас вже буде своя аудиторія і велика кількість активних підписників, то цим можна нехтувати та робити акцент на різноманітність продаючого контенту.

Детальніше про оформлення, ведення та просування акаунту ви можете дізнатись у відео на Youtube каналі партнерської програми HiLLARY або звернутись за консультацією до менеджерів партнерської програми.

Отож, Ви оформили профіль та він готовий приймати клієнтів.

instagram hillary_cosmetics

Офіційний акаунт HiLLARY @hillary_cosmetics

Як обрати блогера для співпраці?

Ви маєте памʼятати, що аудиторія блогера - це ваші потенційні клієнти. Тобто якщо Ваша цільова аудиторія не відповідає інтересам, за якими підписники слідкують за блогером, то не варто обирати для співпраці такого блогера, як би він Вам не подобався. Звісно бувають виключення, коли блогер з іншою цільовою аудиторію може спрацювати, але це відбувається через високу лояльність, тобто довіру аудиторії до нього, якісно поданий рекламний матеріал та трошки вдачі.

В першу чергу ви маєте звернути увагу на тематику контенту блогера. Зазвичай блогери ведуть комунікацію в чітко визначеній тематиці, доповнюючи її 2-3 суміжними інтересами. Тобто для просування продукції HiLLARY ви можете обрати такі теми як бʼюті, спорт, косметика, трихолог, нутриціолог та інші. Це лише кілька варіантів для розуміння.

Також майте на увазі, що вік потрібного Вам блогера повинен бути більше 20 років. Обмеження по віку потрібно застосовувати, щоб клієнти довіряли експертній думці про продукт, що буде рекламуватись.

Знайти того, у кого замовляти рекламу іноді може бути досить не просто.● Придивіться до тих, за ким слідкуєте саме Ви.● Проаналізуйте конкурентів, а саме блогерів у яких вони рекламуються. Через деякий час після виходу реклами конкурента блогер може погодитись взяти і Вас на рекламу.
У менеджерів партнерської програми HiLLARY можна запитати про сайти, за допомогою яких можна знайти або перевірити блогера. Також можна порадитись чи варто співпрацювати з тим чи іншим інфлюенсером. Також самостійно пошукайте відгуки про блогера в телеграм спільнотах чи спеціальних сайтах для інфлюенсерів. 
Не варто шукати блогерів з більше 100 тисяч підписників. Починайте пошук орієнтовно від 5000 підписників. По-перше, це буде дешевше, адже вартість реклами у таких блогерів значно менша, ніж у тих, в кого багато підписників. По-друге, за рахунок меншої аудиторії у них більша лояльність та активність наявних підписників. Звісно якщо це не накрутка.
Зараз досить багато псевдоблогерів, що накручують собі підписників, лайки та коментарі. Потім вони показують дуже красиві скріншоти статистики активності, а рекламодавці потім дивуються чому немає продажів з реклами. 

Як обрати блогера для співпраці?

Ви маєте памʼятати, що аудиторія блогера - це ваші потенційні клієнти. Тобто якщо Ваша цільова аудиторія не відповідає інтересам, за якими підписники слідкують за блогером, то не варто обирати для співпраці такого блогера, як би він Вам не подобався. Звісно бувають виключення, коли блогер з іншою цільовою аудиторію може спрацювати, але це відбувається через високу лояльність, тобто довіру аудиторії до нього, якісно поданий рекламний матеріал та трошки вдачі.

В першу чергу ви маєте звернути увагу на тематику контенту блогера. Зазвичай блогери ведуть комунікацію в чітко визначеній тематиці, доповнюючи її 2-3 суміжними інтересами. Тобто для просування продукції HiLLARY ви можете обрати такі теми як бʼюті, спорт, косметика, трихолог, нутриціолог та інші. Це лише кілька варіантів для розуміння.

Також майте на увазі, що вік потрібного Вам блогера повинен бути більше 20 років. Обмеження по віку потрібно застосовувати, щоб клієнти довіряли експертній думці про продукт, що буде рекламуватись.

Знайти того, у кого замовляти рекламу іноді може бути досить не просто.● Придивіться до тих, за ким слідкуєте саме Ви.● Проаналізуйте конкурентів, а саме блогерів у яких вони рекламуються. Через деякий час після виходу реклами конкурента блогер може погодитись взяти на рекламу і Ваш продукт чи послугу.

У менеджерів партнерської програми HiLLARY можна запитати про сайти, за допомогою яких можна знайти або перевірити блогера. Самостійно пошукайте відгуки про блогера в телеграм спільнотах чи спеціальних сайтах для інфлюенсерів. Також можна порадитись чи варто співпрацювати з тим чи іншим інфлюенсером. 
Наприклад корисними можуть бути:Сайт 22nd Floor - https://22flr.com/bloggers/ Телеграм канал ЗНАЮ БЛОГЕРА - @knowblogger

Не варто шукати блогерів з більше 100 тисяч підписників. Починайте пошук орієнтовно від 5000 підписників.

    Це буде дешевше, адже вартість реклами у таких блогерів значно менша, ніж у тих, в кого багато підписників.
    За рахунок меншої аудиторії у них більша лояльність та активність наявних підписників. Звісно якщо це не накрутка.

Зараз досить багато псевдоблогерів, що накручують собі підписників, лайки та коментарі. Потім вони показують дуже красиві скріншоти статистики активності, а рекламодавці потім дивуються чому немає продажів з реклами.

Як перевірити реальність та активність підписників

● Під постами має бути +- однакова кількість лайків. В середньому орієнтуйтесь на цифру 5-8% лайків відносно загальної кількості підписників. Чим більша загальна кількість підписників тим цей % може бути меншим. Ця цифра є орієнтовною, а не правилом.● Під постами чи рілсами повинні бути коментарі і не просто емодзі. Під різними постами мають бути різні коментарі і від різних людей, а не одні і ті ж профілі. Можете проаналізувати акаунти тих, хто коментує чи це не фейкові чи накручені акаунти. ● Якщо коментарі виглядають справжніми, то дивіться як саме і чи взагалі відповідає блогер на них.● Перевірте хештеги у постах. Там повинно бути кілька хештегів по темі, а не хештеги для накруток типу #лайкзалайк і т.д.

Чи варто просити скріншоти статистики? Не обовʼязково. Зазвичай їх скидають за якісь давні періоди, коли проводилось активне залучення, реклама, розіграші і так далі. До того ж їх можна легко підфотошопити чи надіслати чужі скріншоти. Звісно таким чином можна додатково проаналізувати показники статистики блогера і заодно перевірити на скільки блогер чесний. Найдоцільнішим буде запитати про результати останніх рекламних публікацій, щоб орієнтуватись, яке охоплення буде у Вашої реклами.

Подача матеріалу у блогера

Вас має влаштовувати кількість розмовних сторісів обраного блогера та його стиль комунікації з аудиторією. Повинна бути помірна кількість реклами, тобто щоб не було, що з 10-20 сторісів у нього 3-5 реклам. Люди цінують свій час і будуть прогортати сторіс на наступного користувача якщо не після 1ї реклами, то після 2ї це вже точно.
На прикладі реклами інших магазинів чи продуктів, що робить цей блогер Ви можете уявити якою буде реклама Вашого продукту, зробити замітки, що хотіли б бачити у своїй рекламі, а що ні.
Подивіться як реагує аудиторія у коментарях на рекламу, тобто чи цікавляться, чи негативно ставляться до реклами.

Якщо Вас все влаштовує, то тепер можна дізнатись умови співпраці з блогером та домовитись з ним на свої умови.

Розкажіть блогеру про себе та продукт. Запропонуйте свої умови співпраці або уточніть його умови. Далі Ви висилаєте технічне завдання, домовляєтесь про умови публікацій та очікуєте на результати реклами.

Партнерська програма HiLLARY пропонує своїм партнерам скористатись послугою реклами своїх профілів у блогера по бартеру за наш рахунок. Ви погоджуєте з нами блогера, у якого плануєте замовити рекламу і ми висилаємо йому певний набір продуктів, на який він робитиме огляд. Якщо ж блогер хоче ще грошову доплату - то її робите вже Ви самостійно.

Як правильно подати технічне завдання?

Ми підготували для Вас спеціальний файл з інструкціями, який одразу можна надіслати блогеру для розуміння, який контент Ви б хотіли отримати у якості реклами. Ви можете використовувати наші рекомендації або описати все самостійно. Також бажано показати приклади контенту чи іншої реклами, схожу на яку хочете бачити у себе.

Найкращим форматом буде те, як блогер використовує наші засоби та ділиться своїми враженнями - від упаковки, використання та результату. Корисно буде озвучити коротку інформацію про продукт та звернути увагу на те, які болі чи проблеми вирішують показані засоби.

Обовʼязково блогер має повідомити про акційну пропозицію, що зараз діє на продемонстровані засоби. Додатково повідомити про свій промокод, за яким клієнт отримає додаткову знижку 10% на своє замовлення, а також спеціальне посилання за яким можна оформити замовлення на сайті. Цей промокод створюють менеджери партнерської програми після погодження з нами блогера. Також він може порекомендувати щоб звертались до Вас в особисті повідомлення за консультацією та замовленням.

Illustration

Не завжди виходить так, що те, що підготує блогер збігається з Вашими очікуваннями. Тому не забудьте перед публікацією погодити контент з блогером.

Обовʼязково узгодьте точну дату та час комунікації у блогера. В день виходу реклами у блогера акцентуйте постинг в своєму акаунті на ті товари, що надіслали для огляду. Так клієнт одразу зможе дізнатись більше інформації про них та задати питання щодо замовлення.

Для отримання додаткового охоплення на своїй сторінці блогер може організувати розіграш. Ми можемо вислати блогеру 2 набори - 1 на огляд блогеру, а ще 1 для того щоб розіграти такий самий набір, як у блогера. В залежності від активності аудиторії оптимально запускати розіграш на 3-5 днів. Умови мають бути не складні, але й такі, щоб участь брали не лише любителі халяви, а й ті, кому дійсно цікавий продукт. Тут вже на Ваш розсуд - це можуть бути підписки на акаунти блогера і на Ваш, тегання друзів під спільним постом, відмітки в сторіс та інше. Можете порадитись з блогером щодо можливих варіантів - скоріш за все у нього вже є якийсь досвід проведення розіграшів.

Як відслідковувати ефективність реклами у блогера?

Зробіть скріншоти, запишіть або запамʼятайте показники активності свого акаунту, що буде рекламуватись. Так Ви зможете побачити приріст аудиторії, що буде одразу після реклами, а також відслідкувати корисний приріст. Корисний приріст - це та аудиторія, що прийде від блогера та залишиться спостерігати за Вашим акаунтом і надалі. Такі підсумки можна робити вже за 2 тижні після виходу реклами.

Також можете створити спеціальне партнерське посилання для блогера, яке він додасть собі у сторіс. При генерації посилання у партнерському кабінеті в одне з полів (наприклад саб1) напишіть наприклад нікнейм блогера. Так Ви зможете у статистиці по Сабакаунтам бачити скільки кліків було за посиланням, скільки людей клікало та певну інформацію про замовлення зроблені за цим посиланням. Так легко можна буде вирахувати чи добре спрацювала реклама, щоб розуміти чи співпрацювати з цим блогером і надалі вже за свій рахунок.

У випадку, якщо замовлення буде оформлене з використанням спеціального промокоду, то це можна буде відслідкувати в Статистиці по конверсіям, де в коментарі буде показано, що це замовлення з Вашим промокодом.

Висновки

Правильно підібраний блогер та чітко поставлене технічне завдання можуть дати Вам не просто разовий притік клієнтів, а й нові регулярні замовлення від них. Звісно на додачу до отриманої реклами Ви маєте показати весь свій професіоналізм - як у веденні свого акаунту, так і в комунікації з аудиторією та наданні консультації клієнтам, що потребують цього.

А в разі успішної співпраці з блогером можна домовитись з ним про постійну регулярну співпрацю (наприклад раз на 1-2 місяці), навіть за власний рахунок. Потім вже з успішним досвідом можна знаходити й інших інфлюенсерів для співпраці і таким чином розширяти своє охоплення в інфопросторі.

Якщо ви не знайшли тут відповідь на своє запитання, то зверніться за консультацією до менеджера партнерської програми.