Розглянемо як продавати у соціальних мережах на прикладі роботи з Instagram.
Ви можете просувати продукцію зі своєї особистої сторінки (як роблять це блогери). Це можуть бути розпакування, огляди, рекомендації своїм підписникам продукції, якою Ви користуєтесь. Ми рекомендуємо цей варіант так як він викликає довіру до продукту людей, що вже знайомі з Вами.
Також Ви можете створити окрему робочу сторінку-магазин або використовувати вже існуючу бізнес сторінку.
Креатив, контент - текстові, графічні та відео матеріали, які використовуються для залучення нових клієнтів для здійснення конверсій (продажів).
● Посилання на креативи знаходяться в вибраному офері в розділі Креативи.● Ми дозволяємо використовувати наш контент з офіційних акаунтів Instagram, але без використання брендових хештегів. При копіюванні публікації з наших акаунтів просто видаляйте з неї хештеги, які там вже є.● Ви можете використовувати інформацію та контент опубліковані на офіційному сайті, в тому числі і відгуки.● Додатково рекомендуємо використовувати власний контент та креативи. Так Ви зможете додатково привернути увагу до своєї сторінки та підвищити лояльність підписників.
Як оформити замовлення?
У випадку, якщо Ви провели клієнта до моменту оформлення замовлення є кілька варіантів подальших дій:
Ви можете поділитись з клієнтом своїм партнерським посиланням. Клієнт перейде за ним на сайт, оформить замовлення.
Але РЕКОМЕНДУЄМО наступний варіант:
Ви оформлюєте замовлення на клієнта. Ви берете у клієнта усі необхідні для оформлення замовлення дані, а саме:● Прізвище, ім'я● Телефон● Країна● Місто● Електронна пошта● Спосіб доставки та відділення● Спосіб оплати
Далі Ви оформлюєте замовлення на клієнта, попередньо перейшовши на сайт за своїм партнерським посиланням. Замовлення оформлене за партнерським посиланням відобразиться в кабінеті партнера в Статистиці по конверсіям протягом 30 хвилин. Якщо цього не відбулось - зв'яжіться з менеджером.
Новачкам партнерської програми рекомендуємо використовувати інструмент Перевірка трафіку.