logo
  • Головна
  • Офери
    • HiLLARY
    • GREGORY MILL
    • WiSHLiST
  • Гуртові продажі
  • Реферальна програма
  • Бонуси
  • Навчання
  • Інструкції
    • Поширені запитання
    • Партнерське посилання
    • Продажі в соціальних мережах
    • Продажі на маркетплейсах
    • Налаштування імпорту Prom.ua
    • Замовлення за кордон
    • Співпраця з блогерами
  • Інструменти
    • Перевірка трафіку
    • Вигрузки
  • Словник термінів
  • Правила
Реєстрація
Вхід
logo
logo
  • Головна
  • Офери
    • HiLLARY
    • GREGORY MILL
    • WiSHLiST
  • Гуртові продажі
  • Реферальна програма
  • Бонуси
  • Навчання
  • Інструкції
    • Поширені запитання
    • Партнерське посилання
    • Продажі в соціальних мережах
    • Продажі на маркетплейсах
    • Налаштування імпорту Prom.ua
    • Замовлення за кордон
    • Співпраця з блогерами
  • Інструменти
    • Перевірка трафіку
    • Вигрузки
  • Словник термінів
  • Правила
Реєстрація
Вхід
  • Що таке партнерське посилання?
  • Де взяти моє партнерське посилання?
  • Як переглянути свої посилання?
  • Посилання на конкретний розділ сайту, категорію товарів чи товарну позицію
  • Відстеження ефективності партнерських посилань
  • Використання Meta (Facebook) пікселя

Партнерське посилання

Партнерське посилання - це посилання на сайт рекламодавця, що містить унікальний ідентифікатор партнера, за яким система фіксує кому та скільки потрібно нарахувати виплату.
Саме за цим посиланням потрібно здійснювати всі замовлення. Ви можете самостійно оформлювати замовлення на клієнта або ділитися цим посиланням з потенційними клієнтами. З кожного виконаного замовлення система буде нараховувати виплату. Замовлення зроблені за партнерським посиланням відображаються у партнерському кабінеті у розділі "Статистика - Конверсії".
Якщо замовлення не відобразилось у статистиці протягом 30 хвилин - напишіть менеджеру номер замовлення і ми перевіримо.

Де взяти моє партнерське посилання?

Ваше посилання знаходиться у вибраному офері в розділі Tracking link.
Для коректної комунікації рекомендуємо використовувати скорочену версію посилання. Для цього натисніть на стрілочку справа від поля ShortLink.

Як переглянути свої посилання?

Вам не потрібно кожного разу генерувати своє посилання - воно зберігається і працює на постійній основі. Ви можете зберегти його собі кудись (наприклад розмістити в інформації профілю в Instagram чи в замітках).

Під полями створення посилань натисніть на Show ShortLinks History і під ним Ви побачите свої попередньо створені посилання. Зверніть увагу, що відображається лише 10 останніх створених посилань. Але всі згенеровані раніше Вами посилання продовжують працювати, навіть якщо їх немає у цьому списку.

Посилання на конкретний розділ сайту, категорію товарів чи товарну позицію

У оферах партнерської програми HiLLARY налаштована функція Deeplink, що дозволяє привести Вашого клієнта на потрібну сторінку сайту.
Діплінк (deeplink) - посилання, яке спрямовує трафік на певну частину сайту, наприклад на конкретний розділ сайту, категорію товарів чи товарну позицію.

На сторінці вибраного оферу під вашим посиланням (під полями Tracking link) є додаткові поля. Одне з них називається Deeplink.
Розглянемо на прикладі оферу HiLLARY UA:
1. Оберіть сторінку на сайті оферу https://hillary.ua/ куди плануєте приводити клієнтів.
2. Скопіюйте кінцеву частину адреси цільової сторінки сайту (усе крім адреси сайту). Ця частина адреси сторінки має підставитись в посилання у офері. Наприклад: з посилання https://hillary.ua/nabory/ беремо тільки закінчення /nabory/
3. В полі Deeplink вставляємо скопійовану частину посилання (включно з слешем / на початку та в кінці).
4. В полі Tracking link отримуємо готове до копіювання партнерське посилання з проставленою змінною &path={ваш_url/}
5. Для коректної комунікації рекомендуємо використовувати скорочену версію посилання. Для цього натисніть на стрілочку справа від поля ShortLink.
6. Обовʼязково перевіряйте згенероване партнерське посилання. Впевніться, що після переходу за посиланням відбувається перехід у потрібну частину сайту та чи присутні додаткові мітки в посиланні.

Illustration

Відстеження ефективності партнерських посилань

Для зручного відстеження ефективності посилань рекомендуємо додавати позначки в поля Субакаунти. В такому випадку, перейшовши в розділ меню Статистика - Субакаунт Ви будете бачити статистику по вашим посиланням з вказаною позначкою.

Для прикладу Ви можете використовувати аналог utm міток прямо у партнерському кабінеті!
Приклад:
● В поле sub1 - вказуєте джерело, де плануєте розміщувати посилання. Наприклад instagram● В поле sub2 - вказуєте плейсмент, наприклад, що це посилання використовуватиметься в шапці Вашого профілю (main або profile), чи якщо це платна реклама, то історіях (stories) чи постах (post).● В поле sub3 - можна вказати назву рекламної кампанії, креативу чи товару, що просувається.
Після налаштування міток необхідно згенерувати коротке посилання (ShortLink), натиснувши на стрілочку біля відповідного поля.
Це лише приклади. Ви можете не використовувати цей функціонал або ж налаштовувати поля так як Вам зручно.

Illustration

Використання Meta (Facebook) пікселя

Ви можете запускати рекламу з ціллю конверсії, проводити збір аудиторії та налаштовувати ремаркетинг при використанні партнерських посилань.

Вкажіть ID пікселя (15 чи 16 цифр) у одне з полів sub6 або sub7 або sub8 (або навіть в кілька одночасно, якщо потрібен збір аудиторії в кілька різних пікселів).
Не дублюйте однаковий піксель в декілька полів, щоб не записувалось декілька подій в один піксель.
При налаштуванні реклами використовуйте коротке посилання (ShortLink), яке можна згенерувати натиснувши на стрілочку біля відповідного поля.
Один із способів перевірити чи спрацьовує піксель - за допомогою розширення для браузеру Meta Pixel Helper (або аналогічні розширення).

Illustration
Illustration

Якщо у Вас залишились запитання щодо роботи з партнерським посиланням - зверніться до менеджера.

Напишіть нам!
logo
  • 8e5a505b-c00d-4aec-b4e8-e6306c0898af
  • d42fa285-0140-4743-90fb-37981b04b89d
  • edb24cc8-679a-4c45-a156-0562e3f86342
  • Головна
  • Про нас
  • Поширені питання
  • Вигрузки
  • Реферальна програма
  • Бонуси
  • Навчання
  • Словник термінів
  • Перевірка трафіку
  • Продажі в соц. мережах
  • Продажі на маркетплейсах
  • Правила

Наші офери

  • HiLLARY Cosmetics
  • GREGORY MILL
  • WiSHLiST
Зареєструватись
logo
  • 8e5a505b-c00d-4aec-b4e8-e6306c0898af
  • d42fa285-0140-4743-90fb-37981b04b89d
  • edb24cc8-679a-4c45-a156-0562e3f86342
  • Головна
  • Про нас
  • Поширені питання
  • Вигрузки
  • Реферальна програма
  • Бонуси
  • Навчання
  • Словник термінів
  • Перевірка трафіку
  • Продажі в соц. мережах
  • Продажі на маркетплейсах
  • Правила

Наші офери

  • HiLLARY Cosmetics
  • GREGORY MILL
  • WiSHLiST
Зареєструватись